Customer Service & Technical Support Coordinator

Η iLink στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της επιθυμεί να προσλάβει customer service & technical support coordinator.

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών για θέματα Software και Hardware και συντονισμός για την επίλυση αιτημάτων.
  • Διαχείριση παραπόνων που αφορούν τεχνικά ζητήματα και συντονισμός για την αντιμετώπισή τους σε συνεργασία με τον/ την Quality Manager.
  • Απομακρυσμένες εκπαιδεύσεις σε πελάτες για τη χρήση των συστημάτων.
  • Παραμετροποίηση τηλεματικού εξοπλισμού και απομακρυσμένη επίλυση τεχνικών hardware θεμάτων
  • Συντονισμός, προγραμματισμός και εποπτεία των εγκαταστάσεων του εξοπλισμού στα σημεία του πελάτη από τεχνικούς συνεργάτες και technical support engineer.
  • Διαχείριση και ανανέωση οδηγιών και διαγραμμάτων εγκατάστασης συσκευών
  • Διάθεση και ανανέωση εγχειριδίων χρήσης των εφαρμογών
  • Επικαιροποίηση των εσωτερικών οδηγιών εργασίας που αφορούν το τεχνικό τμήμα
  • Παρακολούθηση τεχνολογικών εξελίξεων στον κλάδο του IoT και επικοινωνία με προμηθευτές του εξωτερικού